luni, 24 ianuarie 2011

Trei de. Deh!

Nu mi-au plăcut niciodată în mod deosebit filmele 3D. Adesea aveam senzația că mirajul vizual îmi distrăgea atenția de la firul acțiunii. Perspectiva 3D de-a gata parcă mă punea, ca spectator, din start, într-o anume relație cu imaginea. Or, de cele mai multe ori când am urmărit fascinată un film, firul povestirii era așa de bun, iar efectele vizuale 2D -- mai curând artistice, decât tehnice -- mă captivau până uitam că ”mă uit” la film. Când povestea e bună, ai mai multă dimensionalitate decât ai putea duce. Pentru că o filtrezi prin propria imaginație. Și cu imaginația începe tot.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai dreptate. Doar ca tehnologia avanseaza, s-a pus accent pe efecte, e la inceput. Majoritatea sunt atrasi de tehnica asta, mai tarziu lucrurile vor reveni la normal. Ar trebui sa fim receptivi la ce este nou.